mrskowalski 2010.08.23. 00:27

Prológus

 

Gyakran járok moziba, meg otthon is sok filmet nézek. Nem letöltve, ahhoz nem is értek, Pifet pedig szégyellem ilyesmire megkérni, szóval gyűjtöm, veszem, rendelem az eredeti filmeket. Illetve ezt is inkább Pif csinálja. Én nézem a filmeket, néha ugyanazt sokszor egymás után. Lehet, hogy igénytelen dolog, de sokszor tudnék rántott húst enni hetekig. Az utóbbi időben újra is nézek filmeket, részben klasszikusokat, hehe, akár sznobizmus, akár nem, részben személyes sztorik miatt nekem kedves filmemlékeket. Részben meg olyan filmeket, amik másoknak jelentenek kedves emlékeket, de meggyőznek, hogy nekem is fog tetszeni, aztán vagy igen, vagy nem, de amikor nem, akkor általában kiderül, hogy az ajánló is vagy jó tizenöt éve látta utoljára, amikor még a kedvenc együttese az REM volt. Nem baj, minden filmről lehet gondolkozni, beszélgetni, vagy ha a filmről sokat nem is, arról az emberről mindenképpen, akinek fontos volt, hogy megnézzem.
Szóval filmekről lesz szó, mindenféléről. Nem az IMDBtop250, vagy az 1000film, amit látnod kell, vagy a hét összes filmbemutatója következik, hanem azok a filmek, amiket megnéztem, és eszembe jutott valami róluk, vagy csak megnéztem, és leírom, hogy mit gondolok róluk, vagy nem néztem meg, de leírom, hogy miért szeretném megnézni.

Már 20 éve is szerettem is filmeket, láttam is egy csomót, de nem írtam róluk naplót, összesítőt, és nem emlékszem mindre, vagy sokszor csak arra nem, hogy tetszett-e. Most legalább ez meglesz. Tudni fogom, hogy mi volt most a véleményem, legfeljebb megváltoztatom 10 év múlva.

A bejegyzés trackback címe:

https://youarenotinkansasanymore.blog.hu/api/trackback/id/tr462240145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása